perjantai 1. marraskuuta 2013

Maailman paras otsikoiden keksijä x)


Moikka taas! :D Muokkasin nyt tota ulkoasua, mitä mieltä ootte? :3 (Tai olet, ku yks lukija tällä vasta on :D) Tulin just kaupasta, ja ostin maraboun domino suklaata :) Mulla on joku pakkomielle ostaa kaupasta aina jotain suklaata xd Sitte mun pikkusisko osti monster high-nuken, ku se aatteli et se alkaa kuvata sitä, se ois halunnu pullipin mutku ne on niin kalliita niin tyyty sitte tohon :'D Saatan joulun jälkeen salaa "lainata" sitä et saan kuvata sitä ja laittaa ne kuvat tänne blogiin x) Mutku mä haluun... Ku saan uuden kännykän joululahjaksi, niin saattaa olla et ehkä saan siitä kuvia koneelle c; Ainaki äitin kännykästä saa, ja saan kai samanlaisen :D Mut nii. Jos ei saa niin hankin kameran, tarkemmin sanottuna järkkärin x3 Mitä väliä vaikkei äiti ikinä suostu 8) Noni nyt mietin et mitä ihmettä mä tänne tarinoin :'D Yes, I am stupid.
Tänään oli äikän kokeet, ja ne oli tosi helpot mun mielestä :) En todellakaa luullu et "ja" on pronomini.. xd Ei sitte tänään muuta erikoista ollukkaa.. :3 Sain vihdoin huoneeni siivottua ja kotiarestiki loppu 8) (Älä kysy miks sain sitä, en tiedä). Eli ei sitte muuta, loppuun viel pari randomia kuvaa:

Gosuttajat valtaa panfun! 8D Minä tuol auringossa.


 
Vähä nauroin tälle :D




Jos et tajunnu tokaa niin ei oo mun ongelma :D

xoxo: Elzah, Elzu, Elzuli, mikä kullekki c:

P.S. Onnistuin sekottaa tän koneen niin et nää tekstit menee jotenki hassusti, vai meneekö? o.o

4 kommenttia:

  1. kuules maailman paras otsikoiden tekijä ;) se on aika kiva mut liian vaalee ei mitn kuviota ;/ mut on se ihan kiva jajaj noi kuvat ainaki 2 oli hauskaX) jaja eikö äidin mieli piteellä yleensä pitäs olla väliä?? :D

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. MÄ yritin jo aikoa sitten lähettää tänne kommentin mut mun ihana kone lagas :3 jaja niin ööö ööö mitäs mul ny olikaan ? X) ....ainiin joo tää on aivan hhieno tää ulkoaasu nyt ,mutta! se on liian halee ja kuvioton (mun makuun mut akikil on oma mielipide :3 ) jaja eikö äitdin mieli pidettä kuiteski pitäs totella ?? X)

    VastaaPoista
  4. Eei äidin mielipiteellä oo mitään väliä.. :D

    VastaaPoista