torstai 28. marraskuuta 2013

28.11.-13

Hei taas pitkästä aikaa :) En oo ehtinyt postaamaan ku nyt on ollu kokeita ja kaikkee muutaki sählinkiä, mutta nyt lupaan parantaa tapani ja postata useemmin! :D Tosin nytki on huomenna tulossa matikankokeet ja tiistaina enkunkokeet, mutta katotaan kauanko toi lupaus pitää. Vaikkei mulla oo ikinä mitään postattavaa... Niin niitä kuviakaan en sitte saanutkaa lisättyä jostain syystä, mutta pitää kokeilla vielä siskon kännykällä. En mä nyt oikeestaan mitää ihmeellistä oo tehny, paitsi että tiistaina olin tädin luona leikkimässä sen koiran kaa. :D Se on mäyräkoira. Joo en mä sinne toki sen takia menny. Tollanen se on:

Ja sitte huvin vuoks tein muutaman ponin. :D Mut en enää muista sitä linkkii et missä tein noi xd Joo ei kai sitte muuta. c:

♥:Elzu

P.S. Hellu, linkkaa se sun blogi kommentissa ku en löydä sitä! :D

4 kommenttia:

  1. söpö mäyris <3 ;) ja ja ei kai muuta mutta,muista nyt yrittää postata enemmän vaikka sun mielest on tylsää postata ku et MUKA te mitn :) kyl sä ny jtn teet ja mä tykkään sitä silti lukea ;)

    VastaaPoista
  2. Juujuu älä ny valita x) Täs on :D
    http://helenakoskela.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Julia, niin onki :3 Ja en oikeesti tee mtn.
    Ok Hellu käyn kattoo :)

    VastaaPoista